الهم عجل لولیک الفرج

سلام به همه ی دوستای عزیزم. از اینکه توی این مدت تنهام نذاشتین ممنون. امروز رسیدم بیرجند. اخه فردا و پس فردا انتخاب واحد دارم. این ترم انتخاب واحدم خیلی بهم ریخته. البته اگه گروه محترم کامپیوتر با انتخاب واحد پیشنهادیم موافقت کنه که هیچ مشکلی پیش نمیاد.اما...
برام دعا میکنین؟
 بگذریم این روزا در گیر یه جدال خونین با یه ویروس کامپیوتری بودم . برای همین هم نمی تونستم بهتون سر بزنم. حسابی شرمنده . البته الان که بیرجند هستم توی این شهر غریب چیزی که شاید از همه بیشتر پیدا بشه کافی نته . (در غربت ما خوشی اگر نیست ... کافی نت هست) البته بگذریم از اینکه سرعت ها خیلی وحشتناکه. ابلته هنوز هم تا یه هفته ای در گیر کارهای مربوط به انتخاب واحد و تعیین کلاس ها و استاد هام هستم. به هر حال قول میدم توی اولین فرصت به همه ی عزیزان سر بزنم .
این هم تقدیم به همه ی شما عزیزان:

من از عبور خسته ی آن درویش فهمیدم
که زندگی گذر نور بر دیوار است
همیشه سایه بر سر تو نمی ماند. گهی هم آفتاب رخ می نمایاند
آری ...
و با تمام بودن خورشید
به شب هم سلام می گوییم
ستاره ها زیبایند و ماه زیباتر
و بیاموزیم از شب که در تاریکی هم زیبا باشیم

                                                       ؛شمیم؛